Οι μαθητές / τριες συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι βασισμένο στις αρχές STEM, στα πρότυπα ενός παιχνιδιού απόδρασης από κλειστούς χώρους με συλλογή στοιχείων, επίλυση γρίφων και quiz γνώσεων που προάγει τη συνδυαστική και λογική σκέψη, την παρατηρητικότητα και τη συνεργασία.
Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν ανά ομάδες πάνω σε ένα project με στόχο τη δημιουργία φυσικών αντικειμένων συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά, προκειμένου να κατασκευάσουν πάνω σε τρυπητό ταμπλό μια διαδρομή που θα επιβράδυνε όσο περισσότερο την κατακόρυφη πτώση μιας μπίλιας. Με την προσεκτική παρατήρηση και μέσα από τη μέθοδο της δοκιμής και του λάθους, οι ομάδες συνεχώς βελτίωναν τις διαδρομές τους, ώσπου να πετύχουν τελικά μια μεγάλη σε μήκος διαδρομή και μια μεγάλη σε διάρκεια πτώση για την μπίλια τους. Στο τέλος του εργαστηρίου κάθε ομάδα παρουσίασε στην ολομέλεια τη δική της μοναδική διαδρομή και χρονομετρήθηκε η διάρκεια πτώσης της μπίλιας τους.
Υπηρετώντας τη λογική σκέψη, με ένα σύνολο διασκεδαστικών πειραμάτων οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να εξερευνήσουν πράγματα που φαίνονται παράδοξα, αλλά τεκμηριώνονται επιστημονικά.
Προκαταρκτικά και καταληκτικά, οι μαθητές/τριες, που συμμετείχαν στα προγράμματα, κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγια, έτσι ώστε να διερευνηθεί ο βαθμός εξοικείωσής τους αλλά και το ενδιαφέρον τους για συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα που εμπλέκονταν στα εν λόγω προγράμματα, η αίσθηση και η γνώμη τους ως προς τη συμβολή των προγραμμάτων στη μαθησιακή - εκπαιδευτική διαδικασία.
79 Anaximandrou str. TK 54250, Thessaloniki
Tel. +30 2310 316897
31ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αναξιμάνδρου 79, Τ.Κ. 54250, Χαριλάου, Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310316897
email: 31lykthe(at)sch.gr
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων
Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης
2o Κ.Ε.Σ.Υ. Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Πύλη δια βίου ανάπτυξης σταδιοδρομίας ενηλίκων
Διαδικτυακή πύλη συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού (τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού)